lördag 3 oktober 2015

Tillbaka i sadeln

Har idag suttit och klippt ut en massa nytt som ska sys ^^

Har haft ett litet uppehåll i klippande och syende, fast jag varit så sugen så har skola och annat gått före. Men nu har skolarbetena lugnat ner sig lite känns det som, så tänkte passa på att fixa och dona lite med alla fina tyger jag fick av Karin W :) var ju så mycket fint i den påsen ^^

Såhär kan det se ut hemma när jag är i farten med klippandet xD

Jag tänkte mig en inlämning till i slutet av Oktober, och då helst av större storlekar typ 48,50,56 & 62. Vi har ju en hel del större bebisar på Neo med :) 
Och om Ni inte själva syr går det lika bra att bidra genom att skänka tyg, knappar eller pengar till detta, det är bara att höra av Er i så fall :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar