tisdag 1 mars 2016

Att testa något nytt

Har länge varit sugen att köpa mig en egen cameo för att göra fina vinyltryck, men inte nog med att dem är väldigt dyra, så känns det som det krävs en hel del jobb.

Jag skulle också velat ha mängder av storlekslappar, men även detta blir rätt dyrt i längden. 

Så jag har hittat ett alternativ! Letat som en galning efter rätt grejer ^^ nämligen tygstämplar! Idag kom mitt efterlängtade paket :) så nu kan jag åtminstone storleksmärka (måste fortfarande hitta större inkpads för att göra stora tryck)

Versa Craft är en syra och giftfri färg som fäster på tyg, trä, papper m.m. Hittade en tjej som testa massa olika fabrikat för tygtryck, och efter stryckning och tvätt satt Versa Craft lika bra som innan :D ska bli riktigt roligt att testa ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar