söndag 24 juli 2016

Tvättdags

Nu har jag sytt och tagit emot tillräckligt för att köra första maskinen prematurkläder ^^ har fortfarande lite kvar att sy själv plus att jag tror jag har något lass påväg till mig snart ;)

Här är i alla fall vad jag pysslat med senaste veckan, sytt alla småtimmar jag kunde hitta mellan jobbpassen och solstrålarna :)

Är dock en tabbe på nedre bilden..hästarna på midjemudden är upp och ner xD plus att den känns lite snäv för att vara stl 50, så får nog ge det setet till någon mindre, eller någon lång-smal kanske :p

Har även äntligen vågat mig på vinyltrycken jag fick för länge sedan, har varit så rädd att jag ska göra fel eller sabba plagget, men det va ju hur lätt som helst ^^ så några på bilden har efteråt fått sig en lite vinylpiff :) 
Är det någon som har vinyltryck till övers eller vill sälja så är jag intresserad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar